• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.

Overdoziz

Member
Oct 26, 2017
2,166
22 graden
zonnetje
beetje wind
lage luchtvochtigheid
bliss

Alhoewel ik oprecht tegenwoordig 20-25 graden niet eens meer zo warm vind.
 

Kismet

Banned
Nov 9, 2017
1,432
Ik ook. Zomertijd is mijn favoriet. Iedereen is ook veel vrolijker. Heb nooit begrepen wat mensen in de herfst zien. Is mijn minst favoriete seizoen...
Kou, regen en wind.... Vreselijk.
 

Firemind

Member
Oct 25, 2017
15,528
20-25 graden is prima te doen. Het is dat het normaal begint te geworden dat we dagenlang 30+ graden krijgen met geen wind en hoge luchtvochtigheid. Ondraaglijk is dat. Andere landen die dat regelmatig krijgen hebben in ieder geval nog airco.

Dat is wel in het voordeel van Utrecht. Ze hebben de vernieuwde Hoog Catharijne die naast het station ligt!
 
Last edited:

Fanyana

Member
Oct 30, 2017
146
Ik vind de zomer heerlijk, zolang ik dan maar niet naar werk hoef als het 30+ graden is (en ik dus moet fietsen en weer kan douchen zodra ik maar 1 stap verder zet). Maar ook de herfst/winter vind ik chill, whisk(e)y of rode wijn op de bank, serie aan (lang leve Disney+ nu!) en lekker chillen.
 

Yonafunu

Member
Oct 26, 2017
2,261
Zo'n 25 graden met lage luchtvochtigheid en een beetje wind is perfect joh. Ik vind zo'n uitschieter van 30-35 graden ook niet erg af en toe, lekker zwemmen is ook gezellig. Een hele week is wel een beetje veel tho.
 

VN1X

Banned
Oct 28, 2017
2,027
Ik ook. Zomertijd is mijn favoriet. Iedereen is ook veel vrolijker. Heb nooit begrepen wat mensen in de herfst zien. Is mijn minst favoriete seizoen...
Kou, regen en wind.... Vreselijk.
Nah, hoe minder mensen op straat hoe beter. Kom maar met de winter en de kou (al zullen de winters nooit meer zo zijn als uit mijn jeugd ben ik bang).

Zomer brengt altijd het slechtste in de mens naar boven merk ik. Totale achteloosheid in het doen en laten. Vervuiling qua afval op straat maar ook simpelweg middels geluid (echt pleur op met je achterlijke herrie uit je Beats Pill), steden overvol met toeristen en half zatte studenten, 'savonds laat nog op straat because reasons, etc.

Oh boy, op m'n 32e al ouderwets. Ik drink nog een glaasje azijn!
 
Last edited:
OP
OP
7threst

7threst

Member
Oct 25, 2017
3,297
Netherlands
Nah, is niet ouderwets, zit echt wel waarheid in.

Then again, mijn haren staan rechtover als ik een tiener zie fietsen die muziek uit hun smartphone blasten. What's up met dat? Afschuwelijk, scoor dan een dikke boombox Radio Raheem-style.

... Ik wandel weer door met mijn rollator.
 

-shadow-

One Winged Slayer
Member
Oct 25, 2017
6,110
Herfst is heerlijk als het weer goed is, je kan nog rond lopen in shirt en makkelijke vest, temperaturen zijn nog altijd heerlijk, dagen niet te lang niet te kort, alles word goud/geel van kleur. Vind het echt heerlijk seizoen als het weer mee werkt. Als het zo'n herfst is met alleen maar regen, ja dan kan ik erachter komen, maar zomer kan net zo kut zijn wat dat betreft.
 

VN1X

Banned
Oct 28, 2017
2,027
D'oh ik realiseer me nu trouwens hoe ongelofelijk typisch wij nu hier weer met z'n alle zijn. Beetje over het weer lullen. XD
 

Hrothgar

Member
Nov 6, 2017
797
Dit is echt de ergste start van de herfst die ik me kan herinneren. Wanneer stopt het weer eens met regenen?
 

Hercule

Member
Jun 20, 2018
5,380
Het blijft ook gewoon de komende week slecht weer. En door de harde wind heeft een paraplu ook weinig nut.
 

Firemind

Member
Oct 25, 2017
15,528
Driften in de auto. Lekker man. Niks mis mee. Jammer alleen dat mensen dan geneigd zijn om 15 km/u op een rotonde te rijden maar dat terzijde.
 

GJ

Member
Oct 25, 2017
9,788
The Netherlands
Vandaag lijkt het best oké te worden

pOPF8LJ.png
 

Goodbye

Member
Oct 27, 2017
547
Zeiken dat die elk jaar weer veel te vroeg in de winkels liggen is ook een traditie, dus ik zou graag daarmee willen beginnen, maar volgens mij liggen ze er al een maand, dus ik ben te laat :P
Ik heb mijn eerste ook alweer een tijd geleden op inderdaad. Ben trouwens blij dat mijn naam met een R begint en niet met een I ofzo, dan heb je echt minder plezier van de letter.
 

Zevenberge

Member
Oct 27, 2017
570
Ik wil Amsterdamned nog steeds een keer spelen voor de gein. Ik bereid me erop voor dat het compleet onspeelbaar is XD
 

GJ

Member
Oct 25, 2017
9,788
The Netherlands
Komt 'ie nou uit 1984 of uit 1983? 🤔 YouTube liegt tegen ons.

Ik kan me die film nog vaag herinneren. Ooit samen met m'n vader gekeken toen ik nog een klein mannetje was. Binnenkort maar weer eens aanzetten.
 
OP
OP
7threst

7threst

Member
Oct 25, 2017
3,297
Netherlands
En de film komt uit 1984, weet ik bijna zeker om eerlijk te zijn, hoewel dat niet heel overtuigend klinkt met de genoemde jaartallen op de YT-video's lol
 
OP
OP
7threst

7threst

Member
Oct 25, 2017
3,297
Netherlands
Per toeval kom ik er achter dat GeenStijl nog bestaat. Lol, ik schoot echt in de lach. Er zijn mensen wiens werk het is dagelijks het internet te vullen met dat. Echt wtf......