• We are delighted to introduce GiftBot 2.0, the next generation of our popular gifting feature. To celebrate, we'll be giving away some incredible prizes over the coming weeks in one big Giveaway Extravaganza!

DutchERA |OT| Holland ≠ Netherlands

Overdoziz

Member
Oct 26, 2017
1,628
22 graden
zonnetje
beetje wind
lage luchtvochtigheid
bliss

Alhoewel ik oprecht tegenwoordig 20-25 graden niet eens meer zo warm vind.

Kismet

Banned
Nov 9, 2017
1,432
Ik ook. Zomertijd is mijn favoriet. Iedereen is ook veel vrolijker. Heb nooit begrepen wat mensen in de herfst zien. Is mijn minst favoriete seizoen...
Kou, regen en wind.... Vreselijk.

Firemind

Member
Oct 25, 2017
7,775
20-25 graden is prima te doen. Het is dat het normaal begint te geworden dat we dagenlang 30+ graden krijgen met geen wind en hoge luchtvochtigheid. Ondraaglijk is dat. Andere landen die dat regelmatig krijgen hebben in ieder geval nog airco.

Dat is wel in het voordeel van Utrecht. Ze hebben de vernieuwde Hoog Catharijne die naast het station ligt!

Last edited:

Fanyana

Member
Oct 30, 2017
121
Ik vind de zomer heerlijk, zolang ik dan maar niet naar werk hoef als het 30+ graden is (en ik dus moet fietsen en weer kan douchen zodra ik maar 1 stap verder zet). Maar ook de herfst/winter vind ik chill, whisk(e)y of rode wijn op de bank, serie aan (lang leve Disney+ nu!) en lekker chillen.

Yonafunu

Member
Oct 26, 2017
850
Zo'n 25 graden met lage luchtvochtigheid en een beetje wind is perfect joh. Ik vind zo'n uitschieter van 30-35 graden ook niet erg af en toe, lekker zwemmen is ook gezellig. Een hele week is wel een beetje veel tho.

VN1X

Member
Oct 28, 2017
1,427
Ik ook. Zomertijd is mijn favoriet. Iedereen is ook veel vrolijker. Heb nooit begrepen wat mensen in de herfst zien. Is mijn minst favoriete seizoen...
Kou, regen en wind.... Vreselijk.
Nah, hoe minder mensen op straat hoe beter. Kom maar met de winter en de kou (al zullen de winters nooit meer zo zijn als uit mijn jeugd ben ik bang).

Zomer brengt altijd het slechtste in de mens naar boven merk ik. Totale achteloosheid in het doen en laten. Vervuiling qua afval op straat maar ook simpelweg middels geluid (echt pleur op met je achterlijke herrie uit je Beats Pill), steden overvol met toeristen en half zatte studenten, 'savonds laat nog op straat because reasons, etc.

Oh boy, op m'n 32e al ouderwets. Ik drink nog een glaasje azijn!

Last edited:
OP
OP
7threst

7threst

Member
Oct 25, 2017
1,621
Netherlands
Nah, is niet ouderwets, zit echt wel waarheid in.

Then again, mijn haren staan rechtover als ik een tiener zie fietsen die muziek uit hun smartphone blasten. What's up met dat? Afschuwelijk, scoor dan een dikke boombox Radio Raheem-style.

... Ik wandel weer door met mijn rollator.

-shadow-

Member
Oct 25, 2017
3,950
Herfst is heerlijk als het weer goed is, je kan nog rond lopen in shirt en makkelijke vest, temperaturen zijn nog altijd heerlijk, dagen niet te lang niet te kort, alles word goud/geel van kleur. Vind het echt heerlijk seizoen als het weer mee werkt. Als het zo'n herfst is met alleen maar regen, ja dan kan ik erachter komen, maar zomer kan net zo kut zijn wat dat betreft.

VN1X

Member
Oct 28, 2017
1,427
D'oh ik realiseer me nu trouwens hoe ongelofelijk typisch wij nu hier weer met z'n alle zijn. Beetje over het weer lullen. XD