• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.
  • We have made minor adjustments to how the search bar works on ResetEra. You can read about the changes here.
Oct 25, 2017
2,722
Aha, dus zo komt klimaatverandering in Te Land, Ter Zee, En In De Lucht: de nieuwe klasse voor 'fiets 'em erin'. Nu met echte windhoos! Koos is loos in de hoos?
(Baudet ontkent uiteraard deze nieuwe categorie categorisch)

Kunt zeggen wat je wilt, maar ik heb die malotenshow toch echt altijd het beste televisieprogramma gevonden. Simpelweg prachtig. Ja mensen, het is weer bijna carnaval, dus ik denk, we beginnen maar vast met de leut!

(het is niet alsof ik nu naar buiten ga ofzo immers...)

...
dat programma is niet meer op TV zeker? :'(
 

ClearMetal

Member
Oct 25, 2017
15,322
the Netherlands
Ter Land, Ter Zee en in de Lucht was lachen altijd. Nog zo'n programma dat bijzonder nostalgische gevoelens opwekt: Spel Zonder Grenzen.

spel-zonder-grenzen-1581097535.png


Zaterdagavond, haartjes nat van het douchen, pyjama aan en dan met een bak chips op schoot dit kijken met het hele gezin.
 

3bdelilah

Attempted to circumvent ban with alt account
Banned
Oct 26, 2017
1,615
Ervan uit gaande dat een storm geen ongevallen of schade met zich meebrengt, vind ik 't altijd heerlijk. Weinig dingen ontspannender dan een forse storm of regen terwijl je lekker binnen bent.
 

DCPat

Member
Oct 28, 2017
1,170
Ter Land, Ter Zee en in de Lucht was lachen altijd. Nog zo'n programma dat bijzonder nostalgische gevoelens opwekt: Spel Zonder Grenzen.

spel-zonder-grenzen-1581097535.png


Zaterdagavond, haartjes nat van het douchen, pyjama aan en dan met een bak chips op schoot dit kijken met het hele gezin.

Haha precies, dit was altijd heerlijk om te kijken. Lekker juichen voor het Nederlandse team ook. Ze zouden dit best wel weer op tv mogen gooien van mij.
 

GJ

Member
Oct 25, 2017
9,792
The Netherlands
Hoe zit het met die storm van komend weekend? Ik merk er nog niet zoveel van. Het is nu dan ook nog geen weekend, maar vorige week leek het weer de dagen er voor harder van slag te zijn.
 

Goodbye

Member
Oct 27, 2017
547
Hoe zit het met die storm van komend weekend? Ik merk er nog niet zoveel van. Het is nu dan ook nog geen weekend, maar vorige week leek het weer de dagen er voor harder van slag te zijn.
Minder dan vorige week. Vorige week was best heftig hoor, niet overal even veel, maar er zijn letterlijk daken van gebouwen gewaaid.
 

Zevenberge

Member
Oct 27, 2017
570
Dit is het einde van de samenleving as we know it. Het kan niet anders dan dat er volgende week een zombieapocalyps is.
 

Firemind

Member
Oct 25, 2017
15,543
De patient heeft de afgelopen dagen nog carnaval gevierd. Dit bewijst maar weer eens dat carnaval nergens goed voor is.
 

Hrothgar

Member
Nov 6, 2017
797
Aankomend weekend komen die Vindicat studenten terug uit Italie. Wie wil een gokje doen of er besmettingen zijn of niet?
 

Goodbye

Member
Oct 27, 2017
547
Aankomend weekend komen die Vindicat studenten terug uit Italie. Wie wil een gokje doen of er besmettingen zijn of niet?
Natuurlijk hebben ze dat, maar ze mogen gewoon vrij rondlopen tenzij ze al symptomen hebben. Dat wordt natuurlijk een drama.

De minister was ook wel weer top bezig. Meer dan een verdubbeling in aantallen. Maar da's logisch. Want die hebben zich nu pas gemeld enzo. Nothing to see here. Geweldig.

Heeft iedereen al voor twee weken voedsel ingeslagen? :D
 

Hrothgar

Member
Nov 6, 2017
797
NOS live blog said:
Geen extra maatregelen na terugkeer Vindicat-leden
De Rijksuniversiteit Groningen neemt geen extra maatregelen als de leden van Vindicat maandag terugkeren in de collegezalen, na hun reis naar Noord-Italië. De 900 leden van de Groningse studentenvereniging waren op skivakantie in Sestrière. Gisteren werd bekend dat ze eerder terugkomen.

Een woordvoerder van de universiteit laat weten dat de richtlijnen van het RIVM worden gevolgd, maar dat er verder geen extra maatregelen worden genomen. Alle colleges gaan door, bibliotheken blijven open en ook voor de mensa verandert er niets,

Nice knowing you, Groningen.
 

DarkDetective

Banned
Oct 25, 2017
4,906
The Netherlands
Laat wel zien hoe serieus ze het nemen.

Op het moment dat het handen schudden het grootste topic van die hele persconferentie is, dan kan ik mij niet voorstellen dat er niemand van tevoren even gedacht heeft aan de afsluiting, en die had eigenlijk moeten vragen wat voor demonstratief alternatief ze hiervoor hadden verzonnen. Rutte noemt nota bene zelfs een paar voorbeelden.
 

Aiii

何これ
Member
Oct 24, 2017
8,190
Ach ik snap het wel, het zit zo hard in zijn muscle memory on na een gezamenlijke persconferentie handen te schudden.
 

ClearMetal

Member
Oct 25, 2017
15,322
the Netherlands
Hoe zien de winkels bij jullie in de buurt eruit?

Hier in Enschede bij de lokale Albert Heijn viel het me nog mee. Wel een boel lege schappen, maar vooral:

- Aardappelen
- Groenteconserven
- Brood (incl. afbakspul)
- Rijst en in mindere mate pasta
- En natuurlijk toiletpapier.

De rest zag er redelijk normaal uit.

Hopelijk zijn alle idioten na het weekend uitgehamsterd. Van het meeste heb ik altijd wel een klein voorraadje, maar toiletpapier haal ik per week en over een paar dagen zal ik toch echt nieuwe rollen nodig hebben...
 

Overdoziz

Member
Oct 26, 2017
2,166
Bij de AH bij mij in de buurt was alle WC papier op behalve een hoop van het huismerk. Mensen gaan liever dood dan met een dun velletje WC papier hun kont schoonvegen denk ik.
 

Firemind

Member
Oct 25, 2017
15,543
Hopelijk zijn alle idioten na het weekend uitgehamsterd. Van het meeste heb ik altijd wel een klein voorraadje, maar toiletpapier haal ik per week en over een paar dagen zal ik toch echt nieuwe rollen nodig hebben...
In het ergste geval spoel je je reet af in de douche.

Ik heb liever paracetamol gehad tegen de eventuele koorts maar dat was uitverkocht natuurlijk...
 

Hrothgar

Member
Nov 6, 2017
797
Probleem is dat alle maatregelen op donderdag avond werden ingevoerd, en veel mensen op vrijdag hun weekend inkopen doen = dubbel druk
 

Hercule

Member
Jun 20, 2018
5,412
Meerdere AH bezocht vandaag. Die van Rotterdam waren eigenlijk allemaal goed gevuld. Moordrecht was een drama, vrijwel allemaal lege schappen. Gouda was ook aardig leeg maar ik kwam daar ook in de avond pas.

Het is te hopen dat mensen snel weer hun verstand gebruiken. Veel zijn van "het zal wel loslopen" naar "het einde van de mensheid" gegaan in 3 dagen tijd.

Ik heb een vriend die tot vorige week constant memes zat te sturen over het virus en nu zijn huis niet durft uit te komen.

Heb wel besloten om Twitter tijdelijk te negeren. Iedereen lijkt plotseling een expert te zijn in wat en niet gedaan moet worden.
 
Last edited:

Zevenberge

Member
Oct 27, 2017
570
Ik irriteer me aan de twee uitersten. Mensen die het niet serieus nemen en het lot tarten (en daarmee vooral een gevaar voor hun omgeving zijn). En de hamsteraars die het einde van de wereld zien naderen en prediken dat jezelf in toiletpapier wikkelen de oplossing voor alles is. Ik hou er in mijn omgang met anderen rekening mee, besef me dat het niet het einde van de wereld is en probeer mijn leven te leven.
 

Goodbye

Member
Oct 27, 2017
547
Ik irriteer me aan de twee uitersten. Mensen die het niet serieus nemen en het lot tarten (en daarmee vooral een gevaar voor hun omgeving zijn). En de hamsteraars die het einde van de wereld zien naderen en prediken dat jezelf in toiletpapier wikkelen de oplossing voor alles is. Ik hou er in mijn omgang met anderen rekening mee, besef me dat het niet het einde van de wereld is en probeer mijn leven te leven.
De gulden middenweg bestaat niet meer. Zie ook Zwarte Piet, vuurwerk en de blue/gold dress. Het moet altijd het ene uiterste zijn, of het andere.
 

Dreaver

Member
Oct 27, 2017
541
Bizarre situatie dit. Ongekend in ons leven. Ik ben erg cynisch over de komende 2-3 maanden. Hopelijk 'redt' de zomer ons dan. Reken er maar op dat we Italië achterna gaan (of way worse, in ieder geval qua besmettingen).

Ik verwacht komende week (een vorm van) een landelijke lockdown. Iedereen gaat de impact van corona nog flink voelen.