• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.

The Bear

Forest Animal
Moderator
Oct 25, 2017
4,194
Ei paha, ei paha. Aluksi olin hämilläni että mikäs tämä on mutta kun jaksoin sen ekan pätkän kuunnella niin sieltähän aukesi aika hyvä biisi.

Koko levy on täntyyppistä elektro-poppia. Tulee jotenkin Studio Killers mieleeeän, tosin he ovat selkeämmin klubi-musiikkia.
 
OP
OP

Deleted member 26837

User requested account closure
Banned
Oct 30, 2017
431
Kello on aamu kuusi. varmaan voisi jo harkita nukkumaanmenoa? Huppelissa ei aina kyllä tänne kannata kirjoitella.
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Tänne pitää silloin just postata ku on huppelissa.
Vähän taas huppelissa muuta ei liiikaa levottomia kehtaa postaila

c043aac5e5.JPG
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Voi pojat. Itsehän hörpin vain yhden oluen ja pari lasia viiniä muijan kanssa eilen, mukavaa kun vaihteeks täysin krapulaton viikonloppu.
 
OP
OP

Deleted member 26837

User requested account closure
Banned
Oct 30, 2017
431
Itsellä toisinaan jää vähän kone käyntiin. Vaikeaa hidastaa tahtia joten parasta toisinaan on että en ota sitä ensimmäistä. Pitää keskittyä loppuvuosi enemmän töihin että ei jää aikaa hörppiä. (tulipas tilitettyä yhtäkkiä)

Niin ja parastahan on jos löytyy joku helvein koukuttava peli niin sillä saa ajatukset aivan muualle, tai joku kiva neiti. hehe :)
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Mukavaa tai ehkä vähän liiankin helppoa huvia on tissutella punkkua tai ölppiä jonkun jrpgn parissa. Zelda botw tuli varmaan eniten tunteja pienessä hiprakassa. Nyt vähän vähentänyt pelatessa juopotteluja ettei ihan joka viikkoista hommaa ole.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Meikäläisellä alkaa keskittymiskyky herpaantua todella nopeeta jos juo alkoholia, joten harvemmin tulee mitään yksinpelejä tai muita pelailtua dokatessa. Ehkä jotain Rocket Leaguee tulee välillä hakattua.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Nyt kun alkaa nuo uudet näytönohjaimet lähestymään, niin mistäs jengi yleensä katselee käytettyjä komponentteja? Tein pikahaut tori.fi:hin ja huutonettiin, mutta molemmissa aika heikosti ja korkeita hintoja.

Onko muropaketin myydään-osio paras tai jopa ainoa hyvä? Tässä vähän pohdin että josko sitä yrittäis löytää GTX1080/1080ti:tä semihalvalla, jos sillä selviäis niihin 7nm-kortteihin asti.

Oli kuulemma jotain Palit-merkkisiä 1080ti:tä ollu Jimm'sillä kovassa alennuksessa tovi sitten. Tuli niiden uutiskirje siinä toivossa tilattua, että tulis ilmotuksia moisista alennuksista.
 
Last edited:

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Nyt kun alkaa nuo uudet näytönohjaimet lähestymään, niin mistäs jengi yleensä katselee käytettyjä komponentteja? Tein pikahaut tori.fi:hin ja huutonettiin, mutta molemmissa aika heikosti ja korkeita hintoja.

Onko muropaketin myydään-osio paras tai jopa ainoa hyvä? Tässä vähän pohdin että josko sitä yrittäis löytää GTX1080/1080ti:tä semihalvalla, jos sillä selviäis niihin 7nm-kortteihin asti.

Oli kuulemma jotain Palit-merkkisiä 1080ti:tä ollu Jimm'sillä kovassa alennuksessa tovi sitten. Tuli niiden uutiskirje siinä toivossa tilattua, että tulis ilmotuksia moisista alennuksista.
Muron foorumi on kyllä niin kuollut etten tiedä onko myyntipalstakaan enää aktiivinen, io-techin myyntipalstaa kannattaa silmäillä ainakin muron lisäksi.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Muron foorumi on kyllä niin kuollut etten tiedä onko myyntipalstakaan enää aktiivinen, io-techin myyntipalstaa kannattaa silmäillä ainakin muron lisäksi.

Kiitos, täytyypä tuota io-techiä tsekkailla. Siellä näyttäis heti olevan 1080 ihan siedettävään hintaan, tosin harmillisesti Seinäjoella.
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922
TechBBS on mulla nykyään "se" paikka mistä käytettyjä katson.

Pitäisi myös päivittää vähän konetta. Tai oikeastaan kone sinänsä on vielä ok (3570k, 1070 ja 16GB RAM) mutta haluaisin laittaa sen pieneen koteloon. Ja koska siihen tarvittaisiin pienempi emolevy niin samalla vaivalla menisi myös prossu ja muistit uusiksi. Pitää vain vähän miettiä kuinka pieneen koteloon haluan komponentit tunkea ja koitta löytää joku optimaalinen kompromissi koon ja lämpötilan/melun suhteen.

16GB muistia taitaa nykyään muuten maksaa enemmän kuin 6 vuotta sitten tuota konetta kasatessa... Nautin tästä.
 

OuijaLuigi

Member
Oct 30, 2017
242
Finland
OP
OP

Deleted member 26837

User requested account closure
Banned
Oct 30, 2017
431
Poistun varmaan foorumista tuonne takavasemmalle piakkoin. Jotenkin tympii vaan keskittyä yhteen kohtaan koko maapalloa enkä jaksa aina piilottaa noita ketjuja enään päivästä toiseen. Aina voi väijyä takavasemmalla peliketjuissa mutta muuten jään sivuun Reseteran meinigeistä. Katsotaan nyt että nuketanko koko tilin vai bannaanko itseni täältä vapaaehtoisesti. Pitäkää lippu korkealla ja kaikkea hyvää.

Koettakaa olla jonakin.
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922

StaffyManasse

Member
Oct 28, 2017
1,208
Sanokaapa jotain suomenkielisiä podcasteja joita vois kuunnella lasta nukuttaessa? Luurit päässä siis. Mielellään sellaisia joissa ei alkuun puhuta joka kerta vartin ajan samasta sponsorista.

Aiheena vois olla vaikka nörttijutut, elokuvat, luonto.
 

OuijaLuigi

Member
Oct 30, 2017
242
Finland
Sanokaapa jotain suomenkielisiä podcasteja joita vois kuunnella lasta nukuttaessa? Luurit päässä siis. Mielellään sellaisia joissa ei alkuun puhuta joka kerta vartin ajan samasta sponsorista.

Aiheena vois olla vaikka nörttijutut, elokuvat, luonto.

Nrelinpeli tulee mieleen näin pelien puolesta. Ite en podcasteja pahemmin kuuntele mutta kaverit suosivat kovasti. http://www.nelinpeli.com/podcast
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,883
Finland
Näin äskettäin bannilta palanneena, tarvii tämä pätkä jakaa. "Ajattelun Idols-kilpailu" on kyllä paras miten koskaan kuullut nettikeskustelua kutsuttavan.
 

OuijaLuigi

Member
Oct 30, 2017
242
Finland
Aivan jäätävä lentsukierre pyöriny täällä, nyt kolme viikkoa ollu muksut, puoliso ja minä vuoronperään kipeänä. Mutta vielä olisi tänään saikkua ja tässä alkaa olemaan elävien kirjoissa. Bonarina muksut on hoidossa ja emäntä töissä joten taitaa mennä Spider-manin parissa tämä päivä.
 

SexRanger

Member
Nov 13, 2017
176
Finland
Itse olen tässä kanssa yskinyt noin 2 viikkoa, välillä veren maku suussa. Kuumottaa mahdollinen tulehdus. Tuntuu myös että koko työpaikka aivan flunssan armoilla.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Nuhaa nuhaa. Tosin sitä mulla nyt tuntuis olevan jatkuvasti syksyllä/talvella. 1080ti:tä ja uutta näyttöä odottelen, jälkimmäistä on saanutkin jo odotella yli kolme viikkoa verkkokaupasta. Näyttis tulee toivottavasti vähän nopeammin, vaikkei Jimm'sillä niitä ollutkaan varastossa kun viime viikolla tilasin.
 

Parsnip

Member
Oct 25, 2017
3,907
Finland
Mulla ei oo nuhaa, mutta tuntuu että jotakin tulehdusta hampaassa tai sielläpäin, tunnin päästä hamppikselle.
Vihdoin varasin ajan kun alko jomottaan oikeen kunnolla, olis pitäny hoitaa pois kuukausi sitten mutta minkäs teet kun olen idiootti.
 

SexRanger

Member
Nov 13, 2017
176
Finland
Mulla pian kahdeksas paikkaus tulossa.

Alkaa oleen pieni fakkiintuminen tulossa duuniin.
Työ mukavaa ja palkitsevaa mutta palkka ihan paska ja kiire sietämätön. Tällä hetkellä siis ympärivuorokautisessa vanhustenhoidossa.
Kovasti tekisi mieli mennä takaisin sairaalamaailmaan tai hommata ihan uusi koulutus.

Ihan uteliaisuuttani kysyelen veljen tyttären puolesta, mitä duunia väki painaa täällä?
 

A Robot

Banned
Oct 27, 2017
433
Itsehän koodaan. Firma on kiva ja kehittymismahdollisuudet on lähes rajattomat.
Jos täältä löytyy firmaansa kyllästyneitä Helsinkiläiskoodareita, niin mulle voi pistää viestiä.
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Automaatioinsinöörin hommia 5v takana, ei erityisemmin valittamista. Palkka koodaajana olisi varmaan reilusti parempi.
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922
Koodaaja minäkin
Itsehän koodaan. Firma on kiva ja kehittymismahdollisuudet on lähes rajattomat.
Jos täältä löytyy firmaansa kyllästyneitä Helsinkiläiskoodareita, niin mulle voi pistää viestiä.
Oispa helsinkiläinen

Tampere > Helsinki, mutta nykyiset hommat kyllä maistuu aika puulta
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Koodaaja minäkin

Oispa helsinkiläinen

Tampere > Helsinki, mutta nykyiset hommat kyllä maistuu aika puulta
Helppohan tuo on johonkin Uudellemaalle muuttaa ja silti jos Tampereella sosiaalinen elämä kulkea siellä viikottain, ei ole pitkä matka. Toki pitäisi sitten muiden nurkissa nukkua jos illanviettoa olisi.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
13,001
Koodaaja minäkin

Oispa helsinkiläinen

Tampere > Helsinki, mutta nykyiset hommat kyllä maistuu aika puulta

Quoteen vaan tästä koska nää kaikki pätee muhunkin lol.

Kyllä sitä ihan mielellään yleensä töihin menee, mut tehdään sen luonteen tuotteita ettei ne mitään järisyttävän mielenkiintoisia yleensä ole.
 

StaffyManasse

Member
Oct 28, 2017
1,208
Oon virkamies aluehallinossa. Samoissa hommissa konsulttina varmaan tienais enemmän, mutta tykkään tästä roolista.
 

OuijaLuigi

Member
Oct 30, 2017
242
Finland
Visual designer on työnimike mutta ite työ on erittäin liukuhihna kuvitusta eikä luovuudesta voi puhua. Vähä olen leipiintyny hommiin kun meinaa olla vähä liian aivot narikkaan meininkiä näin 10+ vuoden jälkeen, plus firma on nykyään vähäsen persiistä. Positiivinen puoli on että ei stressaa pahemmin. Mutta niin, maistuis paikan vaihto ellei peräti alan.