• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.

Deleted member 26837

User requested account closure
Banned
Oct 30, 2017
431
(mods: A thread for the Finns in here. Feel free to Google translate. Regardless, we'll be polite as always, and go by the rules of this place.)

Oletan että täältä nyt sen verran suomalaisia on että saa yhden pikku rupatteluketjun pystyyn mihin jokainen selväjärkinen/-päinen, tai semi-selvä suomalainen osaa löytää itsensä aika ajoin.

Aiheena nyt sitä sun tätä mitä sylki suuhun tuo. En mie täällä ketään oo kaitsemassa. Aikusia tässä ollaan kaikki. En mie mitään sen kummempaa halua kuin että rupatella suomalaisten kanssa. Oli se yleistä liipalaapaa tai henkevämpää. Jos ketjun laittaa seurantaan niin tänne myös muistaa eksyä jatkossakin.

Tässä puistossa yksikseni istun kännykän kera ja olen jo muutamaan otteeseen tätä pohdiskellut että josko Reseteraan tämmösenkin saisi pystyyn.

No, tässä se on. Juosten kustu. Katsotaan katoaako internetin pimeisiin syövereihin vai saisiko tästä jotain maailmaaparantavaa aikaiseksi.

Tervetuloa.

4852299722_84dba4ee27_b.jpg
 
Last edited:

StaffyManasse

Member
Oct 28, 2017
1,208
No, yritetään edes.

Mitä nörttijuttuja on porukalla rotaatiossa?

Itellä vähän nuo videopelit jääneet taka-alalle ja ei-digitaaliset jutut kiehtoneet enemmän. Figuja aloin maalaamaan joku vuosi sitten kolmenkympin kriisin kourissa ja just hommasin ekat Magickit melkein kahteenkymmeneen vuoteen.
 
OP
OP

Deleted member 26837

User requested account closure
Banned
Oct 30, 2017
431
Kesällä jää aina pelaaminen vähän vähemmälle ja grillailu ja kaljottelu vie mennessään, sekä säärien tuijottelu. Mitään sen kummempaa nörttihommaa ei oikeen oo. Pitäs PC kasata että vois VR hommis kotonakin tehdä mutta palkka menee kädestä suuhun.

Mikäs on Magickit? Kaveri maalaili innoissaan tossa parisen vuotta jotain Warhammer juttuja. Ihan komeita.

Jasup on meikän tyylinen kuivan huumorin mies näin kahden viestin perusteella.
 

uzipukki

Attempted to circumvent ban with alt account
Banned
Oct 25, 2017
5,722
Oli aika kuuma tuossa viikko takaperin, nyt on myös. Oispa talvi.
 

StaffyManasse

Member
Oct 28, 2017
1,208
Rovaniemellä on kans lämpöä riittänyt. Oli se lehtikuvakin josta jotain meemejäkin kai näkyi, jossa porot on kans tulleet uimarannalle viilentelemään.

No, kuulin että niillä jotka kävivät siinä seisovassa rantavedessä niiden porojen kanssa uimassa on ollut vähän vatsatautia.
 

uzipukki

Attempted to circumvent ban with alt account
Banned
Oct 25, 2017
5,722
Rovaniemellä on kans lämpöä riittänyt. Oli se lehtikuvakin josta jotain meemejäkin kai näkyi, jossa porot on kans tulleet uimarannalle viilentelemään.

No, kuulin että niillä jotka kävivät siinä seisovassa rantavedessä niiden porojen kanssa uimassa on ollut vähän vatsatautia.
Eikö ne ollu kans yrittänyt mennä jonnekin kaupungintalolle vilvottelemaan? Höpöt porot.
 

SmartBase

Self-requested ban
Member
Dec 17, 2017
469
Had a few weeks of mildly warm weather and all that sisu nonsense just melted away.

Sanoo tämä aussi näsäviisas, taidanpa kuolla talvella jos on yhtä kylmä kun viime vuonna.
 

oddjobs

Member
Oct 27, 2017
8,798
morooooo

vielä vähän lomaa, kävin ostamassa aika paljon kaljaa viikonlopuksi.
 

Rogote

Member
Oct 25, 2017
2,606
Terve vaa kaikille. Omas kämpäs ollu sellai kiva vakio 30-32 astetta lämmintä. Just näin viime yönä unta että mulla suli naama. Kauheemmin tullu pelailtuu kuukautee mitää muuta ku pubgii ja hotsii. Viikonloppuna ny pääsee kokeilee tota Monster Hunterii koneella.
 

Aramon

Member
Oct 27, 2017
754
Finland
Moro vaan kaikille.

Tulis jo talvi. Maanantaina ja tiistaina näytti jo hyvälle, kun alkoi viilenemään vaan taas tuli lämpimät kelit.
 

uzipukki

Attempted to circumvent ban with alt account
Banned
Oct 25, 2017
5,722
Moro vaan kaikille.

Tulis jo talvi. Maanantaina ja tiistaina näytti jo hyvälle, kun alkoi viilenemään vaan taas tuli lämpimät kelit.
Eikö ne taas ens viikolla viilene!


Ite oon lähinnä pelannu WoWia ja OW:ta viime aikoina. Vois melkein jatkaa muitakin pelejä tässä, alkaa vaa graduhommat painamaan mieltä vaan..
 

Jasup

Member
Oct 25, 2017
1,435
Yurop
Vähän on nörtteily jääny taka-alalle viimevuosina, onko lie se kuuluisa aikuistuminen kyseessä. Päätin kyllä kerätä sarjakuvia, Valerianit ja silleen, mutta ei kyllä aktiivista ole sekään ollut. Ehkä täytyy vain alistua kohtaloonsa ja alkaa kilpailemaan naapurin isännän kanssa siitä, kummalla on hienompi mersu pihassa. Senkin kisan kyllä häviää automaattisesti ilman mersua. On se niin rankkaa.

Oispa kylmää.
 

illamap

Banned
Oct 28, 2017
466
RDR2 trailer puolentoista tunnin päästä. Joutuu Ameriikan pojat töissä kurkkimaan traileria tai odottaamaan päivän loppumista.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
12,998
Jaa, enpä oottanut tällästä lankaa täällä koskaan näkeväni. MORJESTA!

Meikäläisellä videopelit taitaa vielä olla se päänörtteilyfokus, tosin vaihtelee aina sen mukaan, miten uusia julkaistaan. Nyt pari kuukautta esim. tullu lähinnä sarjoihin ja kirjoihin keskityttyä, kun ei oo mitää mielenkiintosta tullut pihalle. Kohta alkaa taas julkasubängerit onneks.

Mun on myös vaikee uskoo et tääl keskustelut koskaan kävis niin vakaviks, et moderointia tarttis eritysemmin.
 

Mjdrama

Member
Oct 27, 2017
46
Nelikybäsenä perheenisänä on tosiaan pelailut aika kortilla nykyään, lähinnä tulee foorumeilla notkuttua. Switch lienee kovimmassa käytössä nykyään, Mario ja Zelda ekat läpäistyt pelit varmaan 10 vuoteen, Switchin kanssa vaan niin helppo piiloutua johonkin hetkeksi pelailemaan, muutenkin Nintendot toimii edelleen. Xbox one X kerää pölyä.

Switchin tahkomisen lisäksi hankin juuri Spectreen egpu näyttiksen, tavoitteena piilottaa egpu loota johonkin pöydän alle ja pelata työläppärillä salaa Yakuzaa.
 

jts

Banned
Oct 26, 2017
3,018
No niiiin! Kiva kuin sää teit tämä... thread? Haha. Pitkästä aika mää halusin joku suomalainen paikka tällää. Anteeks mun kielentaito mut varmasti huomasitte et mää oon ulkomaalainen perkele XD

Toivon harjoitella ja opia teidän kans.
 

Tovarisc

Member
Oct 25, 2017
24,389
FIN
No niiiin! Kiva kuin sää teit tämä... thread? Haha. Pitkästä aika mää halusin joku suomalainen paikka tällää. Anteeks mun kielentaito mut varmasti huomasitte et mää oon ulkomaalainen perkele XD

Toivon harjoitella ja opia teidän kans.

"thread", sana jota etit on "lanka"
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922
Minulla ei ole edes kuolemanpelkoa.

Oliko porukka assyilla viime viikonloppuna? Siellä oli tänä vuonna harvinaisen kovat demot.
 

ara

Member
Oct 26, 2017
12,998
Jaahas, juuri tuli tuossa pohdittua jokunen viikko sitten että onkohan suomessa jotain noita sopimuksia tai tarjouksia tai palveluita, joita hyödyntämällä olis helppo päivittää vaikka iPhone aina uusimpaan joka vuosi huomattavasti halvemmalla vaihtamalla vain, ja nyt näyttäis Gigantilta tulleen joku siihen viittaava: https://www.gigantti.fi/cms/renew-it/gigantti-renew-it-vaihda-uusimpaan-vaikka-joka-vuosi/

Tosin mulle on ehkä vähän vielä epäselvää, että kuinka paljon halvemmaks tuo oikeasti tulisi. Täytyy varmaan käydä kysäsemässä jossain Gigantissa, että viihtiskö vähän avata tätä vielä.
 

Jamiaro

Member
Jan 8, 2018
482
Finland
Tässähän tämä, Dead Cellsiä tullut pelattua vitukseen. Kolmannella runilla selvisin vikalle pomolle asti. Ne pienet ilot!

Yhteensä noin 15 runia nyt takana, aina sitä kompastuu johonkin omaan källiin!