• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.

Leland Palmer

Avenger
Oct 25, 2017
623
Seuraava kotimainen sarja mitä ehkä katson on varmaan tuo 70-luvun Kekkosen salaisesta iskuryhmästä kertova sarja.
 

Rogote

Member
Oct 25, 2017
2,606
Iskeekö keneenkää muuhun täällä paljon puhuttu syysmasennus? Oon ite huomannu et viime vuosina oikeesti tuntuu omalla kohdalla kun nää kunnon pimeydet tulevat. Ei nyt mikään oikea "masennus" että olisin surullinen tms. mut vaatii enemmän että saa itestä mitään irti jne.
 

Leland Palmer

Avenger
Oct 25, 2017
623
Iskeekö keneenkää muuhun täällä paljon puhuttu syysmasennus? Oon ite huomannu et viime vuosina oikeesti tuntuu omalla kohdalla kun nää kunnon pimeydet tulevat. Ei nyt mikään oikea "masennus" että olisin surullinen tms. mut vaatii enemmän että saa itestä mitään irti jne.
itsellä on ennemmin kevätmasennus. syksyllä on mukavaa pimeässä mörköillä. jokaisella erilailla nämä hommelit kyllä.
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Iskeekö keneenkää muuhun täällä paljon puhuttu syysmasennus? Oon ite huomannu et viime vuosina oikeesti tuntuu omalla kohdalla kun nää kunnon pimeydet tulevat. Ei nyt mikään oikea "masennus" että olisin surullinen tms. mut vaatii enemmän että saa itestä mitään irti jne.
Oon nyt vasta tässä viime vuosina alkanu tuotta tarkkailemaan. Nimittäin tuossa käyty hyvinkin pitkä monivuotinen masennus lävitte, vuodenajasta riippumatta. Ni nyt sitä ehkä huomaakin jotain eroa. Väsymystä kyllä tuntuis olevan hieman enemmän. Tuli tänäänkin päivällä simahdettua ja parin tunnin päikkärit otettua.

Edit: Jaetaan vähä nyt musiikkia samalla kun sattuu taustalla soimaan.

Mistähän sitä näkis tän Sampo leffan mikä tähän musan kylkeen pistetty, Arenassa katseluaika päättynyt. Värirestauroitu versiokin tais näkyy vain suorana viime vuonna ja ehän mä sitä sillon kattonut.
 
Last edited:

Parsnip

Member
Oct 25, 2017
3,907
Finland
Hyvää itsenäisyyspäivää!

suomen_lippu-1.png
 

Nordicus

Member
Oct 29, 2017
1,496
Finland
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Oon täs parin viime viikon aikana katsonut Itse Valtiaita ja hemmetti että sitä sarjaa on ikävä, nyt vähän vanhempana sen vitsit tajuaa paremmin. Enää sen DVDitä ei oikein saa mistään (itsellä on yksi onneksi, ja Vimeoon joku on pistänyt kaikki ekan kauden jaksot).

Toisaalta, jos Itse Valtiaat olisi jatkunut, niin jossain vaiheessa olis persut tullu kuvioihin, joten mmmmmmm ainaki se dilemma väistettiin
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Hyvää itsenäisyyspäivää! Alusta asti ei kerenny kättelyitä seuraamaan kun simahdin taas kesken päivän, niin nukkuessa meni muutama tunti. Mutta heti kauppareissun jälkeen läimäsin kyllä Arenan auki toho taustalle. Tylsäähän noita yksin on seurata, mutta mutsin kaa meni puhelimessa puoltoista tuntia just samalla kun molemmat noita katteli.
 

SexRanger

Member
Nov 13, 2017
176
Finland
Hyvää itsenäisyyspäivää. Onneksi meillä on kiva maa jossa ei tärkeistä asioista leikata ja kadulla ei liehu natsiliput!
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Onneksi näille liputtajille ei näytä tällä hetkellä enää olevan näkyvyyttä verkkolehdissä. Muutenkin tuntuu absurdilta että 80-85 marginaaliporukalla mässäillään, pelotellaan ja tarjotaan uskomattoman paljon medianäkyvyyttä. Saisivat vain lakata uutisoimasta ja revittelemästä tästä porukasta. Vastuullinen media (tm)
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Vielä tunteroinen junailua että kotipaikkakunnalla joulun vietossa. Mitäs muut, onko kinkut uunissa?
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Hyvää uutta vuotta!

Mites meni joulut ja vuoden vaihtuminen? Joulu tuli itse vietettyä siskon tykönä äidin kanssa. Uuden vuoden juhliinkin oli kutsuttu, mutta jäin kuiteskin kotio löhöö. Pelaillut Assasin's Creed Odesseyta jonka mutsi giftas Steamissa jouluna. Hyvä peli ollut, tosin ehkä ei o iha vielä täysin tarrannut. Olisko 16 tuntia jo takana että en tiiä muuttuuko se tästä vielä kauheesti. Aika alussa vielä toki kun level 13 tällä hetkellä.

Mikä on teidän viime vuoden suosikkipelit? Enno GOTY listaa vielä postannu Eraan, mutta aika tarkalleen tiiän että mitä siihen tulee.

Thronebreaker, Frostpunk, Yakuza 0, Assasin's Creed Odyssey, Florence, Detroit Become Human, Life is Strange s2. Todennäköisesti myös Two Point Hospital päätyy listalle kuhan sen tosta Steam alesta vielä nappaan. Hitman kakkosta en ole vielä kerennyt testaa.
 

Parsnip

Member
Oct 25, 2017
3,907
Finland
No ei sentään mutta kiirettä pitäny.
Goty listat on alustavasti omassa päässä ja Obra Dinn on ykkönen, mutta muuten vielä pelailen paria peliä kun äänestysaikaa vielä on.
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922
Oon yleensä huono GOTY-hommissa kun en loppuvuodesta enää muista puoliakaan peleistä joita olen vuoden aikana pelannut.

Mutta jos nyt jotain pitäisi listata niin isoimman vaikutuksen teki Hitman 2, Hollow Knight (joka toki julkaistiin PC:lle jo 2017) ja Into the Breach. Monta kehuttua peliä vielä pelaamatta, ainakin Obra Dinn pitäisi testata.
 

SexRanger

Member
Nov 13, 2017
176
Finland
Itselleni vuoden pelitapaus varmaan Xbox Game Pass. Luulen että en olisi pelannut yhtään mitään ilman tätä huippupalvelua.
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Tuo Obra Dinn jäänyt vielä toistaseksi iteltä hommaamatta, kun se Steamin aletkin täysin skippas. Eipähän se tosin hinnalla ole pilattu, että voishan sen silti poistaa. Niin omalaatuinen peli että täytyyhän se pelata. Ja olihan Papers Please myös hieno.
Itselleni vuoden pelitapaus varmaan Xbox Game Pass. Luulen että en olisi pelannut yhtään mitään ilman tätä huippupalvelua.
Sitä odotellessa että saadaan palvelu myös PC:lle! Kiinnostusta iteltä löytyy. Eikä vähiten näiden uusien studio hankintojen vuoksi.
 
Last edited:

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Ooof. Alko vahvasti, mutta lähti kyllä siitä hieman alaspäin. Joku vois vipata äijälle vaikka Kingston Wallin levyn iha alkajaisiksi. Kaverihan kun on myös kova leffa diggari, niin onkohan Kaurismäki tuttu. Joskus sattumalta katselin Youtubesta jonkun Japanilaisen muidun ihanne miehet listaa ja yllätys oli kova nähdä Matti Pellonpää, siellä Japanilaisten sekä Hollywood komistusten seassa. Hieman erottui joukosta.
Lol.
Olishan se aika hauska jos asuis Helsingissä ja törmäis Kojimaan ihan sattumalta.
 
Last edited:

Tremorah

Member
Dec 3, 2018
4,946
Ooof. Alko vahvasti, mutta lähti kyllä siitä hieman alaspäin. Joku vois vipata äijälle vaikka Kingston Wallin levyn iha alkajaisiksi. Kaverihan kun on myös kova leffa diggari, niin onkohan Kaurismäki tuttu. Joskus sattumalta katselin Youtubesta jonkun Japanilaisen muidun ihanne miehet listaa ja yllätys oli kova nähdä Matti Pellonpää, siellä Japanilaisten sekä Hollywood komistusten seassa. Hieman erottui joukosta.



No aijaa, Kingston Wall, Magyar Posse ja Pepe Deluxe haltuun aluksi
 

Nordicus

Member
Oct 29, 2017
1,496
Finland
Oi jes, Koulutusleikkaus-lautapelistä on tulossa uusi painos maaliskuussa. Yritin ostaa opettajakaverille jouluksi mutta ensimmäinen painos loppui aikaisemmin syksyllä. Me puhutaan politiikasta sen verran usein, että tietäisin jos hän olisi tietoinen pelistä. Joko tulee hörönauru, tai lahja osui niin nappiin että jätkä vihastuu enemmän kuin kun me "hate watch" katsottiin Kirk Cameron's Saving Christmas (oli karseeta kreationistipaskaa mutta hulvaton kokemus katsoa oikeassa ryhmässä)

XDCpEnD.png
 

Olaf

Banned
Oct 27, 2017
2,419
Ensin Matti Nykänen, nyt Olli Lindholm. Onko herännyt fiiliksiä näistä kuolemista? Kumpikaan ei taatusti omia lemppareita, mutta ei toisaalta koskaan haluaisi nähdä porukkaa menevän viisikymppisenä.
 

KillerMan91

Member
Oct 25, 2017
4,354
Surullistahan tuo. Itselle ehkä Nykänen osui enenmän, koska olen aina seurannut urheilua paljon. Toki Yönkin biisejä joskus kuunneltu. Enenmän toki yllätti Lindholmin kuolema, koska hän kuitenkin eli aika terveellisesti toisin kuin Nykänen, joka oli aikalailla alkoholisti.
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Eipä oikeastaan herättönyt tunteita kumpikaan, sopii hyvin tilastoihin muutenkin että miehet suomessa kuolee hyvissä ajoin ennen eläkeikää.

Olli ei ihan hoikassa kunnossa ollut että olisiko klassinen sydän&verisuonitauti ollut aiheuttajana.
 

Deleted member 10234

User requested account closure
Banned
Oct 27, 2017
2,922
Joo eipä nuo hirveästi kosketa. Matin urheilusuoritukset on toki hienoja, mutta mun elinaikana se on ollut lähinnä esillä vähemmän positiivisten lööppien kautta.

Ollinkin kuolema koskettaa äitiä enemmän, on kuitenkin aika tiiviisti seurannut bändiä.
 

KillerMan91

Member
Oct 25, 2017
4,354
Eipä oikeastaan herättönyt tunteita kumpikaan, sopii hyvin tilastoihin muutenkin että miehet suomessa kuolee hyvissä ajoin ennen eläkeikää.

Olli ei ihan hoikassa kunnossa ollut että olisiko klassinen sydän&verisuonitauti ollut aiheuttajana.

Tämä ei tosin ole totta lähimaillekkaan. Vielä 82 vuotiaana keskimäärin 50% miehistä on elossa. 54 vuotiaana (Ollin kuolinikä) noin 94%. 70 vuotiaana noin 78%.
 

myco666

Member
Oct 26, 2017
853
Fake Europe
Ei nuo julkkisten kuolemat hirveesti sen isompia tunteita herätä. Nykäsen tapauksessa nyt harmittaa hieman enemmän kun mies vaikutti saaneen elämänsä vihdoin järjestykseen, mutta kuoli sitten heti sen jälkeen.
 

Budi

Member
Oct 25, 2017
13,881
Finland
Perkules, alkaa olee nää talven ikävät puolet täällä. Oli tossa 11 aikaan vielä aamupäivästä ihan peilijäätä tuo ovien edusta meiän pihalla, eikä jyvän jyvää. Sai kyllä niin varovasti köpötellä, onneks nyt takas tullessa oli käyty hiekottamassa.
Ensin Matti Nykänen, nyt Olli Lindholm. Onko herännyt fiiliksiä näistä kuolemista? Kumpikaan ei taatusti omia lemppareita, mutta ei toisaalta koskaan haluaisi nähdä porukkaa menevän viisikymppisenä.
Ikävää tietysti että näin nuorena lähtivät, eipä oma faijakaan paljon sen vanhempi ollut. Näillä kavereilla ne elämäntavat tais olla aika rankat myös (vaikka toinen urheilija olikin), niin sinäänsä ei kauhena shokkina tullut. Kummankan uraa ei koskaan tullut sen tarkemmin seurattua. Sillon kun Matti vielä hyppäs niin olin vielä pieni poikanen. Että enempi hänestä nämä muut sekoilut mieleen jäi. Paljon kyllä hyppyurallaan saavutti, se on hatun noston arvoista. Yöstä en ole koskaan digannut.
Surullistahan tuo. Itselle ehkä Nykänen osui enenmän, koska olen aina seurannut urheilua paljon. Toki Yönkin biisejä joskus kuunneltu. Enenmän toki yllätti Lindholmin kuolema, koska hän kuitenkin eli aika terveellisesti toisin kuin Nykänen, joka oli aikalailla alkoholisti.
Jaa no sitten olen ymmärtänyt jotain väärin, käsityksessä ollut että kyllä Ollillekin kuppi ois maistunut. Ehkäpä se oli vähän omaa yleistystä ja ennakkoluuloa sitten.

Edit: 2000 näköjään raitistui, mutta ongelma oli sitä ennen ja jo 80-luvullakin.
 
Last edited:

Tremorah

Member
Dec 3, 2018
4,946
Paskin hallitus ikinä saa paskimman ja naurettavimman lopun

Muistakaahan äänestää viiden vkon sisään
 

jipewithin

Banned
Oct 27, 2017
1,094
Kyllähän tuo aikaan sai enemmän kuin aiempi, mm. kauppojen aukiolot vapautettiin, 4 oluet kauppaan, taksit vapautettiin (tässä tosin vaikutukset mahtoivat olla negatiiviset kuten arvata saattoi), sai alistettua AY liikkeen totaalisesti suostumaan kaikkiin kikyihin ilman että saivat mitään takaisin.

Vaikka ei suosittu olekkaan niin kyllä aikaan sai paljonkin, osa hyvääkin.