• Sidebar and Width settings will now no longer reset after 4 hours of inactivity! We have implemented a new system that will remember these preferences on each browser, for both members and guests. This allows you to choose different settings on different devices if you so desire.

Joshiuary Wrasslin |OT| New Year, New Aces, But Meiko Is Forever

Oct 27, 2017
7,267
Is Nick Gage actually a good wrestler or is he just pretty much known for having fun hardcore/death matches?

Never actually seen him in action but he's mentioned a lot around here.
 
Oct 25, 2017
4,041
In theory the lineup is stacked, we'll see if it delivers. It's funny how they're a Jersey based deathmatch promotion but lately it seems like they run their craziest deathmatch stuff here (since I don't think glass is even allowed at their new venue the House Of Independents). The Kasai show and Tournament Of Survival being the exceptions obviously
Fewer places in Jersey are letting them use glass. Probably gonna see more deathmatch stuff happening in Chicago. No idea how they're managing Kasai in Atlantic City, but I did hear they're OK with glass.
 
Oct 25, 2017
4,041
Is Nick Gage actually a good wrestler or is he just pretty much known for having hardcore/death matches?

Never actually seen him in action but he's mentioned a lot around here.
First thing you need to acknowledge is that you can both be a good wrestler and have deathmatches. See Takeda/Kodaka from last year for a good example.

Gage is the fucking god because people want to believe he is.

He's good enough.
 

Brian_FETO

The Million Post Man
Member
Oct 25, 2017
10,609
Fewer places in Jersey are letting them use glass. Probably gonna see more deathmatch stuff happening in Chicago. No idea how they're managing Kasai in Atlantic City, but I did hear they're OK with glass.
Hilarious too because Showboat looks nice as fuck.

Curious what happens with the Collective. They keep teasing an explosion match for Onita, would love to see it happen (and obviously it's all carny smoke and mirrors but who the fuck knows)
 
Oct 25, 2017
8,064
Youtube recommended me a vid of Xavier and Breeze continuing a run of GM mode from smackdown vs Raw 2006.
So now I'm watching Woods sing the slow chemical kane theme having just poached him from Prince Pretty's Raw, and he went over Orton, best timeline.

GM mode was one of those things that oddly got worse by them trying to add to it.
 
Oct 25, 2017
4,041
Hilarious too because Showboat looks nice as fuck.

Curious what happens with the Collective. They keep teasing an explosion match for Onita, would love to see it happen (and obviously it's all carny smoke and mirrors but who the fuck knows)
GCW reserved a block of rooms for people to book like a fucking wedding lol
 
Oct 25, 2017
901
I'm fucking shocked at that Bucks deal. AJ money and an opt-out if they don't like the booking? That's insane. I do wonder if Nick + Matt had a say in where the opt-out period was going to be in the deal (12-18 months in?)
 
Nov 1, 2017
2,414
exposing my hypocrisy about twitter drama but I'm having a hearty chuckle at this Allan Cheapshot (cretin) vs VOW back and forth.

see above for deets
 
Mar 20, 2018
218
Hey folks GCW's next Chicago show is tomorrow live on the Fite.TV network, gross ultraviolence for your consideration this fine january weekend



Gage is hurt. Could this be the one? I hope not. Eric Ryan looks like a metalcore drummer, idk that's all I got MDK



FREEDOMS import with a hungry dude that can go the distance. Expecting this to be the best on the show



This is gonna be bad but maybe it'll be good idk prolly not tbh. Fuckery boards probably just means sawed off faygo cans, whoop whoop



This is gonna be gooooooooooood. Expecting some wild, innovative shit but we'll see



Not familiar with Orin but the spirit of Ozzfest is alive with G-Raver. Light tubes and tattoo needles



I think this will probably be one of the best on the card. Both of these dudes are stupid as fuck. Dumbass crack frankenstein gonna light himself on fire hopefully



Mirror match? This might be a 5 minute disappointing match. Tremont/Ryan on the last show was weird but it didn't help the roll-up finish was botched. Whatchu got Tremont? Let's see some stupid shit



This is gonna be fun. Definitely not expecting a deathmatch but some hot hardcore stuff and some fun character bits

KYLE THE BEAST (ugh), Tony Deppen and a few others are without a match so I'm expecting them to be thrown in one multiman but we'll see what happens

Joey Janela's gonna be there doing something stupid who knows, maybe we'll get a Spring Break announcement?

Their previous Chicago shows had an awesome vibe due to venue, this time they're running a dumbass park district gym. The vibe suffers but at least they're able to bring the goods.

Prazak is gonna be on commentary again, Joey probably will be too?

[/QUOTE. Have fun ! MDK. No god only shlak .
 
Oct 25, 2017
11,234
i see enough of this "they're paying you to praise this thing" bullshit in the marvel threads

fuckin marks shooting themselves into a work when they know it's a shoot
 
Oct 25, 2017
1,869
For me the big takeaway from the Monday Night Wars wasn't that Vince won, it was that it took him soooooo fuckin long to figure out a response. He didn't grasp how WCW was consistently managing to dunk on him, because he couldn't imagine a world where Vince's way of doing things wasn't the right way. So yeah, he's worried about any and all competition. Not because he couldn't ultimately crush any challengers, because he can and will, but because he doesn't want to give anyone the opportunity again, and won't.
 
Oct 25, 2017
8,064
A friend of mine just sent me a pic of himself and Jay White at the rev pro event tonight, White's backstage gear has him looking like a Mafioso.
I kinda like that look better, plus then you can apply Switchblade to him like a henchman nickname.

Of course you'll just have to imagine it
 
Oct 25, 2017
8,378
For me the big takeaway from the Monday Night Wars wasn't that Vince won, it was that it took him soooooo fuckin long to figure out a response. He didn't grasp how WCW was consistently managing to dunk on him, because he couldn't imagine a world where Vince's way of doing things wasn't the right way. So yeah, he's worried about any and all competition. Not because he couldn't ultimately crush any challengers, because he can and will, but because he doesn't want to give anyone the opportunity again, and won't.
In many ways, they were still dragged kicking and screaming into making Stone Cold the top guy
 
Oct 27, 2017
7,267
People are getting called shills for having a focus on AEW lately?

Its the hottest story in wrestling now. Of course they're going to be all over it.
 
Oct 25, 2017
160
I hear Big Andy Q's accused Kay Lee Ray of faking an injury to get out of doing the Cockpit shows this past week. She also couldn't compete at the last set of EVE shows due to needing time off to recuperate, iirc.

Also, Rishi Gosh has started his own training school and apparently nicked all the RPW school's students? lol.
Looked into it a bit more...


Amazingly Rishi brother is the vice chair for Portsmouth Labour. That's really cool.
 
Nov 1, 2017
2,414
All my PS2 Shadow Hearts game discs I have laying around, and nothing to play them on. I need to look into the whole PC emulation thing.
I wanna play SSX3 and Gran Turismo 4 but neither are that great on emulation. Especially Gran Turismo.

I might try buying a PS2....
 
Oct 27, 2017
11,057
The idea that a dispassionate person would run the wrestling business the best is...well, frankly...stupid. You have to be willing to be open to other POVs that aren't your own, but being completely disinterested in wrestling seems like a good way to make a soulless product. SOMEONE you hire is going to have to be passionate about the business you're in.

When you don't do that you wind up with the way the DCEU was handled up to Justice League.
 

Var

Member
Oct 25, 2017
212
honestly. I turned it off after like 10 minutes even though I was enjoying the actual game. The system was screaming for a solid minute after I turned it off, too.
The only game that this has ever happened to me with was Spider-Man. There were legit moments when I thought my system was going to die.