Ring Fit Adventure Free Rhythm Game Update - Out Now!

totofogo

Member
Oct 29, 2017
551
Featuring music from BOTW, Splatoon 2, and Mario Odyssey!

EDIT: and...

most importantly, a Wii Fit medley


Link to timestamp from today's direct:


In addition, this patch adds in the following...
  • Female voice for ring
  • Language options
  • New Jog mode
All available today for free! As someone who plays this daily, even more-so thanks to quarantine... megaton! :D
 
Last edited:

HardRojo

Member
Oct 25, 2017
10,598
Yeah, rub it in my face, remind me that I was an idiot and didn't buy this when I had the chance :( Man I hate myself right now.
 
Oct 25, 2017
2,383
I'm going to be playing the shit out of that rhythm game, especially with that One Up Girl song in there

And holy shit, I was excited for the female voice but they somehow made her even more annoying than OG
 

Mantorok

Member
Mar 8, 2018
828
Jogging in RFA has always been what gives you the cardio you need, so I'm seriously considering continuing the 3-days a week on the main game and then jogging mode for the days in-between.

This game has soooooo much potential.
 

Shadowrun

Member
Oct 26, 2017
835
Title of this thread needs a desperate rework.

People need to know this is effectively a Nintendo rhythm game with music from ARMS, Splatoon, Zelda, etc.! So awesome!
 

Symphony

Member
Oct 27, 2017
1,795
Just imagine if they'd announced this when people could actually buy a copy of the game instead of continuing the stupid trend of keeping all their announcements secret until the release day.
 

cw_sasuke

Member
Oct 27, 2017
13,018
Yeah...stock challenges arent going away anytime soon.
This is such a cool update - RFA is already better than WiiFit ever was, hope they keep updating and expanding the Universe.
 

Gifted

Avenger
Oct 27, 2017
1,066
Before I left for vacation, I had bought toilet paper, hand sanitizer and hand sanitizing wipes, not knowing they'd be a crazy thing being sold out. There was one thing I meant to pick up that same day: Ring Fit Adventure. I figured even though I wanted to have it, I could just get a copy when I got back. Wow do I regret not getting it before, now it's just as scarce as the toilet paper and sanitizer, probably more scarce actually. Damn I regret not getting it a few weeks ago.
 

mazi

Member
Oct 27, 2017
32,870
that's awesome. it was criminal that there were no references to wii fit, happy to see that getting fixed.
 

A_Jazzy_Book

Member
Oct 27, 2017
427
My favorite announcement from the Direct! Jog-only mode alone will increase the ridiculous amount of hours I put into this.

Fantastic game!
 

phanphare

Member
Oct 25, 2017
21,872
this update was super legit. looks like there will be some variation in what area of your body you can target which makes this evn better. day 1 of my stay at home too lol