• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.
  • We have made minor adjustments to how the search bar works on ResetEra. You can read about the changes here.

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Ännu roligare är glashalka. Jag höll på att slå ihjäl mig (grov överdrift) efter ett steg. Hade nog blivit en bruten handled i alla fall. Klarade mig dock.

Borde sno mormors rullator.
 

Strafer

The Flagpole is Wider
Member
Oct 25, 2017
29,377
Sweden
Ännu roligare är glashalka. Jag höll på att slå ihjäl mig (grov överdrift) efter ett steg. Hade nog blivit en bruten handled i alla fall. Klarade mig dock.

Borde sno mormors rullator.

Det är det värsta, nylagd snö lägger sig över is så det blir svårare att se.

Plus att dom sällan plogar här.
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
No fuckin' joke, det här va jag denna morgon.

tenor.gif


Solen hade lagt sig i en perfekt vinkel, tillsammans med närliggande hustak som nu har ett lager snö på sig som reflekterade allt solljus RAKT in i mitt jävla fönster och skapade ett herrejävlars starkt ljus. Inser hur fantastiskt effektiva dem här mörkläggningsgardinerna är.
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
Jag hade tänkt att gå med, men jag visste faktiskt inte att det va så jäkla enkelt. Som han pekar ut så borde egentligen svensk lag säga att donation är automatiskt om man inte explicit skriver ut sig ur registret.

Also, Kurfurste Couq MeBreux.

Någon som lirar RE2 remake då?
Önskar, om inte jag vore så himla lättskrämd, även för saker som folk hela tiden säger "nä men det här är inte så himla läskigt."
 

Elider

Member
Oct 30, 2017
48
Sweden
Hej på er, SweEra. Jag är dålig på att posta här men jag tycker vi måste prata om att OT översätter "My name is" till "Mitt namn är" i stället för "Jag heter". Petition to change.

Ontopic åt jag precis göttbullar med potatismos och gräddsås och känner mig därför svenskare än vanligt, så det är kanske naturligt att jag drogs hit. Ingen lingonsylt, men jag avslutar med morotskaka eftersom det är morotskakans dag <3
 

Strafer

The Flagpole is Wider
Member
Oct 25, 2017
29,377
Sweden
det låter jävligt gott.

tror köttbullar, mos och gräddsås är den maträtt jag ätit mest i mitt liv. Så himla gott.
 

eonden

Member
Oct 25, 2017
17,087
unknown.png

Och nu, har jag "bara" åtminstone 200 hundra personer framför mig.
Yay?

Boplats är ett jävla knäppt system.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Är precis klar med en flytt och har fått allt överflöd sålt. Fy tusan vad skönt det är att slippa tänka på det framöver.

Köttbullar måste ätas med lingonsylt. Det är en regel hemma hos mig.
 
Oct 27, 2017
5,247
Jag spelade aldrig igenom 1,2 3 så jag hoppas verkligen Capcom gör remakes av 1 och 3 också.

Trean är troligast, vet inte om dom kör en remake på ettan iom att det finns ett gäng. Men vill dom tjäna pengar så gör dom remake på både ettan och trean, jag köper dom direkt haha.

Är precis klar med en flytt och har fått allt överflöd sålt. Fy tusan vad skönt det är att slippa tänka på det framöver.

Köttbullar måste ätas med lingonsylt. Det är en regel hemma hos mig.

Glöm för fan inte pressgurkan. Så lätt att göra och så satans gott!
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Det funkar också. Bara jag får lingonsylten. Jag föredrar iofs kålpudding över köttbullar, även om båda är satans goda.

Jag kommer vara helt död imorgon. Har köpt sjuhelsikes stora mängder snacks, och nu väntar vi på att Super Bowl ska dra igång.
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
Någon i Sverige tittar frivilligt på Super Bowl?

Jag såg en match på TV när jag va i USA och jag har sällan varit så uttråkad, likvärdigt va den gången jag va på en baseboll match (Boston Red Sox vs. Dallas Fort Worth...Yankees? Patriots? Cowboys? Nått av dem). Amerikaner är kassa på att hitta på, och gilla, bra sporter. Det är så jäkla mycket dötid att det får fotboll att se ut som en febril kampsport.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Baseboll är inte min grej, men Amerkiansk fotboll är kul om man har koll på reglerna. Har varit en sjukt spännande match (om man gillar sporten).
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
Kan säga en bra sak iallafall, dem har riktigt trevliga fester och grill partyn innan matcherna. Innan baseboll matchen så var det nån "gating" utanför stadion där folk hängde med grillar och allt möjligt, hade riktigt trevligt då. Fick också chansen under matchen att testa nachos med ost (den som säljs där), kan inte rekommendera.
 

John Caboose

Member
Oct 26, 2017
2,200
Sweden
Kan ni hjälpa mig hitta videon där en kille lämnat meddelande på telefonsvararen till en verkstad och är helt uppgiven. Växellådan krånglar igen, han funderar på att ta livet av sig osv.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Nu vill jag också se den.

Jag överlevde arbetsdagen med 3 timmars sömn. Kommer nog sova som ett lamm idag.
 

Strafer

The Flagpole is Wider
Member
Oct 25, 2017
29,377
Sweden
fucking slask ute blev fucking blöt om fötterna tack vare hål

tack så jävla mycket

slask can dra åt helvete.
 

ksan

Member
Oct 26, 2017
19
Stockholm
Varför har knugen en svensk flagga i sin avatar? Är han inte från Skåne?

edit:fick brutal panik när jag trodde att jag hade postat på gaf igen, visade sig att standard avatarsen har blivit samma på båda forumen