• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.
  • We have made minor adjustments to how the search bar works on ResetEra. You can read about the changes here.
Oct 25, 2017
4,293
Tänk att man får ta del av sida 1.

Är det här vad privilegium känns som?

Hah, satt i bilen tidigare idag och undrade om du hade hittat hit än! Väldigt imponerad av ResetEra hittils måste jag säga. Skön stämning.

Svenska Playstation Magasinet. Demoskivor. <3

Vissa av deras artiklar och översättningar var desto mer ifrågasättbara. Gjorde misstaget att bläddra igenom lite gamla nummer förra året och mådde mest illa. Demoskivorna är däremot lika bra nu som då, framförallt alla Net Yaroze-spel.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Aha, det var du som hade glömt den? Fan, får skuldkänslor nu. Pizzan den bekostade var god.

Idag var vi ute med kidsen från skolan och körde lite kunskap om hur man fixar en brasa, osv. Var faktiskt stolt över eleverna. Alla grupper fick sin brars att i alla fall brinna några minuter. Gillar att man har sånt här i skolan. Tror inte att det är många ungar som gör sånt med sina föräldrar. I februari ska vi träna på att spåra djur via spår de lämnar i snön. (Dvs, om vädret vill samarbeta.)
 

Paganmoon

Member
Oct 26, 2017
5,586
satte mig ner och började spela AC: Origins, kände mig lite seg, så tänkte ta en nattmacka och gå o lägga mig... ser att klockan fan inte ens är åtta... får ålderspanik.
 

Paganmoon

Member
Oct 26, 2017
5,586
Ålderspaniken är ju inget kul, så vet int.... vänta du menar AC: origins...

Skulle säga ok, så länge, tror jag är typ 1 timma in, är inte helt vän med combaten, väldigt annorlunda gentemot dom förra spelen, (och jag har aldrig varit bra på Souls spelen). Storymässigt, vet inte riktigt, man bara slängs in i en hämndhärva utan att veta varför man är så arg, men det kommer väl.
 
Oct 26, 2017
2,316
Blev idag fri efter ett år av att jobba 160% så borde väl in till stan och fira. Men osar för mycket Henrik Berggren här i Gbg och vill bara dra och köpa en pizza och leka lite med min SNES mini.
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
Jo, det va grymt jobbat av adminsen att sätta upp den här så fort. Många namn man känner igen från tidigare som lyckats söka sig hit.
 

FRV

Member
Oct 27, 2017
367
Registrerade mig idag. Tog bara ungefär 3 timmar för kontot att bli aktiverat, det var snabbt.

Lurkade mest på Neogaf, får se om jag postar mer här.
 
Last edited:

Yazuka

Member
Oct 27, 2017
1,976
Sweden
Hej hallå!
Då har man äntligen kommit in. Gillar verkligen stämningen här.
Nu blir det att återvända till Mario Odyssey och ut på nya resor.
 

EricTheCleric

Member
Oct 27, 2017
185
Sweden
Hur gillar man inlägg?
Jag ser bara Report, Quote och Reply.
Är det inte implementerat än?

Jag försöker också hitta en PSN-tråd som brukade finnas för varje månad på NeoGaf men det har inte skapats någon än?

Sökfunktionen tillåter inte att man söker på tre bokstäver.
 
Last edited:

Paganmoon

Member
Oct 26, 2017
5,586
Dom har inte implementerat "gilla" än. PSN-tråden verkar inte skapad heller, du kan ju alltid skapa den själv :)
 
Oct 27, 2017
5,247
Tjena tjena mittbena.

Nu har även jag letat mig över, även om jag missade koden så man kunde bli medlem utan att vara junior. Så nu är man junior medlem igen, moppemustaschen är på plats!

tenor.gif
 

Mreow

Member
Oct 27, 2017
130
Hei naboer. Siden det ikke er noen norgeERA så kan jeg vel joine dere? Mamma er født i Jönköping så det kvalifiserer nok ? Jeg har selv lest level og super play i mange, mange år. Håper å treffe dere online etterhvert:)
 

Deleted member 20433

User requested account closure
Banned
Oct 28, 2017
249
Hej alla!

Första meddelandet här och första på väääldigt länge på något forum. Detta blir förhoppningsvis det första av många meddelande.
 

ResetGreyWolf

Member
Oct 27, 2017
6,427
Last edited:
Oct 27, 2017
5,247
Nu känns det som hemma igen.

Jag såg inte din suicidetråd tyvärr, kan inte se länken heller då ERA har lite problem med imgur tydligen. Så prova en annan källa, om du nu använder imgur.

Nu har buset börjat skjuta på polisens hus också, trevlig utveckling, först spränga entren till polishuset för att sedan skjuta automatvapen eld mot en flerfamiljshus. Känns som buset har tappat all respekt för bängen.

Btw, såg att det snackades om Gamereactor Petter innan, har alltid missänkt att det bor en liten alt-right människa i den mannen, en gigantisk lök är han oavsett.

Hei på deg!


Så folkens. Hva spilles det rundt omkring denne helgen ?

Här spelas ingenting, sitter på jobbet och väntar på att få komma hem så jag kan fortsätta spela Wolfenstein 2, så är väl det som ska spelas.

Vad spelar du själv då?
 

Mreow

Member
Oct 27, 2017
130
Vad spelar du själv då?

Akkurat nå er det Spøkelseshuset.no i Oslo jeg er på. Skal ha med kone og barn på Halloween eventyr, så blir det tilbake til Oddesey i hele kveld. Er usikker på om jeg skal kjøpe AC Origins eller Wolfenstein 2 selv som neste spill
 

Keasar

Banned
Oct 25, 2017
5,724
Umeå, Sweden
DON'T WORRY!!

JAG ÄR HÄR NU!

Lite uppdaterat namn också ;)

Pfft, gnällsvenskar. Regnat varje dag konstant i två och en halv veckor nu i Tokyo. Tyfoner hela tiden.
Välkommen tillbaka. :)

Och det är inte jobbigt, men när man inte har en mössa, ens paraply knäcks på mitten av stark vind, cykelns sadel lossnar, då blir man lite bitter. :P
 
Oct 27, 2017
5,247
Akkurat nå er det Spøkelseshuset.no i Oslo jeg er på. Skal ha med kone og barn på Halloween eventyr, så blir det tilbake til Oddesey i hele kveld. Er usikker på om jeg skal kjøpe AC Origins eller Wolfenstein 2 selv som neste spill

Mario hade jag nog köpt, lite lättsammare underhållning, men är man sugen på ett gediget FPS så skulle jag nog säga Wolf2.
 
Oct 26, 2017
2,316
Jag ville lämna neogaf med en tråd med tips på Pearl jam-låtar som typ Nothing as it seems, Just a Girl, Parting Ways, The End etc.

Men blev bannad innan :(
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Att kalla det pack som håller på och leker anarkister för buset är fel. De förtjänar inte att kallas det. Avskum är ett bättre ord.

Sitter och kollar på fotboll, sen blir det att spela ELEX.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Är inte folk som intresserat sig för fotboll avskum då :)
Så länge jag håller mig till lagen så är jag inte avskum :P Tränar ett ungdomslag med enbart ungar som folk skulle kalla buset. Vi gör detta för att de inte ska glida runt och göra dumheter. Sjukt svårt att hålla koll på allt de gör, men vi försöker. vi gick upp från reservserien till division 6. Snittålder på truppen är runt 19 år och vi möter seniorer. Många har inte ense råd med medlemsavgift, så de får vara med och hjälpa till på olika event vi kör i området istället.
 

bluie_

Member
Oct 28, 2017
54
hej på er, jag var inte särskilt aktiv de senare åren men postade under ett annat namn på gaf sen 2007 ungefär. tror inte jag blir mkt aktivare här, men antar att den här siten blir min standard nyhets-aggregator för gaming-relaterade saker i framtiden.