• Ever wanted an RSS feed of all your favorite gaming news sites? Go check out our new Gaming Headlines feed! Read more about it here.

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Jag skippade läsk, godis och allt sånt hela förra året. Inga snackws, chips, tårta eller något.

Fick sjuka sug ibland men då mosade jag i mig frukt.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Juice?

Hur känns det nu?
Juice, allt. Inget popcorn, nötter eller något. De första två veckorna var rena rama helvetet med tanke på hur mycket "skit" jag åt innan. Efter det ar det sug ibland och det kunde komma från ingenstans. Äpple, banan, vindruvor och ananas är bra ersättning som tar bort sug. Gärna bär, plommon, kiwi och persika.

Jag har börjat äta sådant igen, men i måttliga doser. Typ födelsedagar o sånt. Funkar bra och man känner sig sjukt pigg faktiskt. Kombinera det med gym då och då, blir väldigt bra.
 
Oct 26, 2017
2,316
Gjort ett vad nu med kompis. Inget godis eller läsk till julafton. Chips enbart på bio.

Såg Thåström ikväll i Trollhättan också. Första "stora" artisten på år och dag som kommer förbi här - och det hade inte ens sålt ut.

Bra konsert dock.
 

Liljagare

Banned
Oct 28, 2017
616
Vad skönt, äntligen ny duschkabin.

Vad tråkigt, gamla rör som börjar läcka bara man tittar på dem.. :P Oops. Rörmakare på en söndag lär ju bli billigt, hittat en iaf som tur är. :D
 

Grassclipper

Member
Oct 26, 2017
141
I Västerås? Blir nog trevligt. Tycker inte senaste skivan är det skarpaste han gjort. Men alltid grym live.

Vilka år såg du honom?
Ah precis. Såg honom senast vintern antingen 2011 eller 2012 (kommer inte ihåg exakt. Såg honom på Peace & Love 2008 också tror jag det var. Känns som om jag sett honom någon mer men kan inte komma på när så det är nog bara inbillning.
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Yazuka Jag känner mig som en stalker. Var inne på Twitter och sökte lite på BioMutant som jag är oresonligt hypad för (skadar inte med svenska utecklare). Såg någon som tweetat om sina mest önskade spel för 2018. Såg en länk till en blogg som visade sig vara din. Vi har skrämmande lika spelsmak. Consider yourself stalked.
 

Yazuka

Member
Oct 27, 2017
1,972
Sweden
Yazuka Jag känner mig som en stalker. Var inne på Twitter och sökte lite på BioMutant som jag är oresonligt hypad för (skadar inte med svenska utecklare). Såg någon som tweetat om sina mest önskade spel för 2018. Såg en länk till en blogg som visade sig vara din. Vi har skrämmande lika spelsmak. Consider yourself stalked.
Men fan vad grymt. :D
Det är ju kul att höra att man stöter på någon med liknande smaker. Keep on stalking! :D
 

ResetGreyWolf

Member
Oct 27, 2017
6,425
Yazuka Jag känner mig som en stalker. Var inne på Twitter och sökte lite på BioMutant som jag är oresonligt hypad för (skadar inte med svenska utecklare). Såg någon som tweetat om sina mest önskade spel för 2018. Såg en länk till en blogg som visade sig vara din. Vi har skrämmande lika spelsmak. Consider yourself stalked.

I förra forumet hittade jag ungefär hälften av er som hängde i den tråden på Facebook #internetbreadcrumbs
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Ingen är välkommen här.
297.png

Välkommen
 

Paganmoon

Member
Oct 26, 2017
5,586
Clint-Eastwood-disgust.gif


Jag vet att fotboll inte är populärt i denna tråd, men det ska bli kul att se Sverige - Italien på Friends Arena imorn. Har aldrig varit där förut.
Ok med fotboll för min del, bara det inte snackas om MFF (Knugen är ju inte här än så), så är det lugnt. Aldrig vart på landskamp på Friends, men kollat Allsvenskan ett antal gånger från bortaklacken, tredje etage är liiite långt från plan.

och sill är gott! om den är dränkt i senapssås dvs.
 
Oct 25, 2017
823
Sweden
Det hoppas jag! Alla behöver något som kan sätta lite ljus på tillvaron nu när mörkret faller på. Var det verkligen så här mörkt förra året? #FuckNovember

Hursomhelst betyder mitten på november att det är dags att plocka fram julskivorna. Rat Pack, Galenskaparna, Michael Bublé, allmän budgetskiva från Ullared here we come!
 

Deleted member 6137

User requested account closure
Banned
Oct 25, 2017
1,386
Ska bli svinkul. Hoppas det blir värt det!

När det gäller julen, så är mitt enda problem det kommersiella. Tog ut ledighet så blir 16 dagars semester. När det gäller sill så skulle jag möjligtvis dö om jag åt det. Fiskallergiker :P Köttbullar, prinskorv och julskinka all day, every day.