• Introducing Image Options for ResetEra 2.0! Check the left side navigation bar to show or hide images, avatars, covers, and embedded media. More details at the link.

The Marvel Cinematic Universe | Ant-Man Was Phase 3

Oct 25, 2017
9,655
Y’all think the Far From Home trailer will play before Endgame?

Everyone knows the snapped are coming back and will have likely seen the trailer already, but it’ll still be a bit...immersion-breaking to see right before the movie, no?

Seeing Endgame early in about a week. I'm pretty jazzed.
How? I’ve been scouring the net for early screenings. None in my area.
 
Oct 25, 2017
9,655
I've never seen HC as the abbreviation for Homecoming, so that confused me. It's almost always SMH/SM:H
I’ve seen it before, and I’ve always used it that way. *shrug*

This seems like a non-issue. Even if I’d seen it your way, I would’ve known what you meant in 5 seconds. Despite being the largest movie franchise ever, there aren’t that many movie titles you need to pick from lmao

It's a perennial problem for me. You're only seeing this for the first time because it's easier to just ignore nonsense posts than point out that they're illegible.
Ok.

Not sure what you want from me aside from getting me to stop abbreviating. And I mean, I’m probably not gonna do that entirely, so *shrug*

You could probably verify what movie is being discussed in a few seconds on google though.
 
Oct 25, 2017
8,782
That's the tv spot I posted right above yours yesterday, but I had it in a spoiler-tag. Here's a youtube embed in a wider format:


Never forget

You don't love Marvel as much as Korea loves Marvel
That South Korean event has been quite the spectacle. I think a stadium there also lit up with Avengers symbols.
 
Last edited:
Oct 27, 2017
7,917
Even avoiding YouTube and Twitter for the next two weeks won't matter much if some dipshit starts posting things here too. Just happened too scroll really quickly past what, going by the blur lol, seemed to be a camrip screengrab in that other thread. I'm sure that won't be the last attempt either.
 
Nov 15, 2017
3,643
I know everyone is losing their shit because of the leak but I have a The First Avenger question lol was everything who was "killed" by the tesseract weapons vaporized or were they transported to somewhere across the galaxy?
 
Nov 17, 2017
1,575
I know everyone is losing their shit because of the leak but I have a The First Avenger question lol was everything who was "killed" by the tesseract weapons vaporized or were they transported to somewhere across the galaxy?
I mean, Red Skull ended up on Vormir but I believe all the other people just got vaporized. There's been nothing to suggest otherwise.
 
Nov 15, 2017
3,643
I mean, Red Skull ended up on Vormir but I believe all the other people just got vaporized. There's been nothing to suggest otherwise.
Well I figured Red Skull was different since he touched the actual cube and what not. Just thought I'd ask to see if Marvel has ever said otherwise. Like perhaps they ended up on Sakar or something.
 
Oct 25, 2017
12,942
I know everyone is losing their shit because of the leak but I have a The First Avenger question lol was everything who was "killed" by the tesseract weapons vaporized or were they transported to somewhere across the galaxy?
The Russos and Markus/McFeely always talk about the "whiteboard" they have in a boardroom that shows every MCU character that is alive or dead in case they want to use them again.

I imagine named characters like Red Skull or anyone else "vaporized" by an infinity stone are still considered alive in case they ever want to use them again... it's an easy out :)
 
Oct 25, 2017
9,655
Actual video, about 4 minutes total, leaked from the movie. Spoils EVERYTHING. It's a selection of clips. BE VERY CAREFUL.

I've already alerted the mods to be alert to people posting it as it's bootleg footage.
It’s been making the rounds on Twitter already.

I haven’t seen any of it, but my homie alerted me bout an hour ago. Luckily, I muted anything even slightly related to the Avengers last week.

Think I’ll have to go mostly dark on Monday. We’re close.

Finished Incredible Hulk tonight. Iron Man 2 and Thor tomorrow.

Lemme take a quick look at what's on Twitter...
You’re weak.